Dans

jaha då var det dags igen. idag är den stora dansar dan. jag har street dance om typ två timmar och tre timmar efter den är det cheerliding. idag ska vi göra platser och fixa lite små detalier. jag vet att jag bara skriver med små bokstäver men det finns en bra förklaring till det. vårt tanjentbord är så trögt att det inte kan fixa någontig som man måste hålla in två knappar för. den har med andra ord problem!  men nu när jag skulle göra ett utropstecken så funkar den, ååh jag damp på den här datorn. 
                       


Kommentarer
Postat av: E M M A L J U N G B E R G

Tack, vad tycker du om den nya till Rebecka då? :D

Fixar en bild till bloggen :)

2009-04-19 @ 13:04:40
URL: http://eljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0