Fika och presenter...

Igår var jag,Felicia, Julia, Emma, Liffe på stan och skulle dela ut födelsedags presenter. vi fyllde år i februari..hehe.. Men tillslut delade vi ut de. vi sat på ute serveringen på Lindals och fikade litte gott. För mig blev det kärleksmums och en kola.
vi hade as kul och garvade så folk trode vi var dumma i huvudet. Jag fick fina presenter och roliga kan men säga. Av Emma fick jag en jätte fin tröja och av julia en  Tröja med mig och Julia på när vi gör fisk minen på. Grymt snyggt.  Och av liffe fick jag en rosa plast boll efter som jag älskar fotboll. sen av någon andledning tycker hon att ajg brukar snacka om onödiga saker, Så jag fick en bok om onödiga saker som tillexempel att en tredjedel av alla amrekaner spolar samtidigt som det sitter på toan.
Tack tjejer ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: E M M A L J U N G B E R G

Puss gumman, älskar dig! ;D:<3

(förresten,
amerikaner* stavas det sötnos;))

2009-04-25 @ 16:47:57
URL: http://eljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0