Bussen som stanade...

Idag måndagen okänt datum så var jag ochMatilda på dans, vi går till busshålsplatsen och väntar som vanligt. När bussen äntligen kommer fram vissar det sig vara en aborrebergs buss, med andra ord fel buss. Vi åker den vanliga turen men helt plötsligt stannar bussen. Den har tydligen fått motor stopp eller nått. Vi sitter där i ja det kändes som evigheter. Matilda ville så klart att bussen inte skulle starta så att jag fick gå hem...men. Helt plötsligt startar den och jag åker några hållplatser och går sedan av bussen för att GÅ upp till mig...
                    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att den borde ha stannat:P:P:P

2009-04-21 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0