Änglar och Demoner



Igår var jag och såg änglar och demoner
, och jag måste säga att jag är lite besviken. Boken är enligt mig mycket bättre. Det är mer ditaljer, en annan historia och mycket mer spänning. Men allting som det fick med var bra.

Jag tycker att Tom Hanks var gjord som rollen Robert Langdon. Det var många bra skådepelare i filmen jag tycker bara att det var synd att det missa så många saker och personer så jag rekomenderar värkligen att man ska läsa böckerna.

Boken är väldigt lång, jag vet. Men det lönar sig värkligen att läsa den eller så kan man lyssna på den som ljudbok om man ska bila någonstans som vi gjorde.

Snart ska men ju till Rom så det blr ju kul. Jag ser fram i mot att besöka vatikanstaten och se sikstinska kappelet och peters platsen. Fick en liten för syn på vad man vill se tack vare boken och filmen.

Filmen får: tre cupcakes
Boken får: fem cupcakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0