Min dag

Det är måndag och skolan slutar på fredag så det är lite soft. Detta har hänt idag...

Jag ska tydligen vara med och spela ryggby imorn. Och alla ni som känner mig vet att jag inte direkt är någon sport tjej direkt. Men det ska endå bli lite intresant.

idaJag och  Em var på stan idag. Kollade i många butiker jag hittade ett grymt snyggt linne på gina och Em hittade en hel del saker. det finns så mycket jag behöver så det blev inte så många impuls köp idag de sakerna jag behöver fixar jag nog i Rom.

Våran lärare Anton som också är vår mentor behöver sluta tackvare komunens idiotiska anställnings stop. Jag blev personligen väldigt arg. Medans anrda började gråta ( gulliga personer) blandade känslor vill säga.


Vi ringde Lars Stjäenqvist eller rättare sagt så ringde anton i vår klass. Han visste att vi hade protesterat för anställnings stopen förut och sa att han skulle försöka. Så man får väl se vad som händer....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0