Skol avslutning


På bilden här kan ni se min avslutnings klänning, den blåa har jag.

Fredagen den 12 juni ösregnar det, fredagen den 12 juni är det skol avslutning.
som tur var, var min skola i en kyrka och slapp få allt regn på oss. Medans min
lillasyster var utomhur nära vattnet.hehe.

När allting i kyrkan var klart skulle vår klass tillbaka till skolan och ha som en liten egen
skolavslutning i  klassrumet. vi var tvungna att gå från kyrkan till skolan och vi lyckades
att bli helt dyngsura på den lila vägen.

Det var  sorglit för att vi var tyungna att säga hejdå till vår
underbara mentor anton. Vi kommer sakna honom jätte mycket....

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv, haha ja verkligen ;D

KRam

2009-06-12 @ 22:59:22
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0