Resan

Sitter nu i min säng och är helt utmattad efter resan till solleftiå. Jag hade tänkt att berätta litte saker som vi gjorde och vissa litte bilder.

Onsdagen: Det var inget specielt den dagen vi satt väll mest i bilen och käkade godis. Men det var ganska kul det men för Jonna min kusin var med och vi hade mycket att prata om.

torsdagen: Vi åkte från söråker som ligger vid sundsvall till solefftiå och det tar inte mer en en timma. sedan åkte Jag, Beccis och Jonna till Ramsle som ligger 5 km från farmor och farfar i spö regn. Mycket underhållande. På kvällen där så gick vi ner till en älv som ligger ett stup under farmor och farfars hus. Det var grymt vackert men vägen dit var litte krånglig bara.

Fredagen: Vi tre tjejer åkte in till stan och var där större delen av dagen. Det fanns också en marknad där som vi gick på. det var kul och det väcker gammla minnen. vi strossa runt i de små butikerna och fikade gott. När vi komm hem, runt fyra tiden gick vi ner till älven igen. den här gången var inte pappa och olle med så vi käkade extra mycket fika. Där nere tog vi många bilder och och valde att gå upp där det var som brantast för att det var den snabbaste vägen.trode vi i hela fall.

Lördagen: Vi gick upp as tidigt runt åtta tiden och satte oss i bilen vi åkte till söråker och tog en liten glass. Sedan var det massa bil åkning kvar. jippi... När vi var frame hade vi gäster och vi såg på twilight.

Söndagen: Lämnade jonna vid tågstationen kl 9 och gick och la mig igen till klockan ett. Räknar inte med att göra så mycket idag.

Kommentarer
Postat av: -twilight-

dina humörsvängningar ger mig pisksnärtsskador.

2009-05-24 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0